Какво представлява Ботокс?

Ботоксът е пречистен протеин, извлечен от Clostridum Botulinum - естествено срещащи се бактерии. Когато се инжектира в тези мускули на лицето, които са отговорни за образуването на бръчки, Botox релаксира тези мускули. Вследствие на инжектирането, ще придобиете по-освежен външен вид и видимо по-млада кожа.

Колко безопасни са инжекциите с Ботокс?

Може да сте чули някои митове за  лечението с Ботокс,  но това всъщност това е много безопасно лечение. Ботоксът  се използва в медицинските процедури повече от 30 години. От края на 80-те години на миналия век  ботоксът  успешно се използва за козметични процедури. Съществува малък риск при лечение на челото (около 1%); да се развие увиснал клепач или вежда, но ефектите от лечението никога не са постоянни и всички нежелани реакции обикновено траят от няколко дни до няколко седмици. Поради ниския риск, ботоксът  е най-популярното естетическо лечение в света. Забележка: Уверете се, че имате добър, добре квалифициран практикуващ лекар, за да запазите рисковете възможно най-ниски.

Какви представляват глаберларните линии?

Глабеларните линии са медицинското име на надлъжните линии межди веждите появяващи се когато се намръщите. Мускулите, които дръпват веждите ви често причиняват дълбоки линии, които понякога изглеждат като номер "11".

Колко бързо ще видя разликата?

В рамките на 1 до 2 дни може да забележите омекване във вида на намръщената част на лицето. Зоната между веждите може да продължи да се подобрява до един месец.

Колко дълго мога да очаквам, че резултатите ми ще бъдат видими?
Доказани са видими резултати с продължителност до 4 месеца. Вашите собствени резултати може да варират - не забравяйте да говорите с вашия лекар, за да планирате следващата Ви среща.

Могат ли клиентите на всяка възраст да получат лечение с Ботокс?

Безопасно е да прилагате лечение с Ботокс на всяка възраст, стига да нямате определени медицински състояния. Вашият естетически специалист трябва да вземе предвид цялата Ви медицинска история, преди да ви лекува, за да сте сигурни, че е безопасно. Въпреки това,  Ботокс  работи най-добре като превантивно лечение. Идеалното време да стартирате процедура с ботокс е, когато се появят динамични линии, но не и след като вече са се появили статични.

Ще изглеждам ли неестествено след инжектирането на Ботокс?

Една от причините, поради които интервенцията с Ботокс  толкова популярна е заради лекото подобрение, което то прави за вашия външен вид. Приятелите Ви могат да забележат, че изглеждате по-спокойни или по-свежи, но имайте предвид, че лечението няма да промени радикално вида ви, а само ще намали мускулната активност. Качественото извършване на интервенцията ще Ви позволи да се намръщвате или да се усмихвате, както обикновено. Никой не би искал да има моменти, които го карат да се мръчщи, но всеки би искал да запази способността си да изразява надежда, изненада или загриженост. По този начин инжектирането на челото за намаляване на хоризонталните гънки трябва да бъде консервативно. Прекаленото третиране на челото също ще доведе до понижаване на веждите, което е безспорен нежелан резултат.

Мога ли да бъда инжектирана с ботокс по време на бременност или кърмене?

Лекарите не препоръчват Ботокс докато сте бременна или кърмите.

Дали инжектирането с ботокс ще повлияе на цвета на кожата ми?
Мъжете и жените от различни етноси са успешно лекувани с Ботокс. Тъй като Ботоксът работи само върху подлежащите мускули, не е нужно да се притеснявате, че това ще повлияе на вашата кожа или текстура.

Как мога да бъда сигур, че ще бъда инжектирана с истински козметичен Ботокс?
Само лицензираните и обучени здравни специалисти имат опит, необходим за инжектиране на Ботокс.