Често задавани въпроси

Колко време трае резултатът?

Ефектът от процедурата зависи от възрастта на пациента и от това колко е било удължаването на конеца. Увисването на кожата се връща с течение на времето, макар, че много от пациентите съобщават, че ефектът трае между две и четири години.

Колко време отнема поставянето на мезоконците?

Процедурата трае по-малко от час, но продължителността на времето за поставяне зависи и от броя на конците, както и от броя на зоните на приложение.

Какви рискове крие процедурата?

Никоя хирургична процедура не е без риск, но нивото на риска често зависи от опита и опита на хирурга, който извършва вашата процедура. Аксиалните повдигачи могат да причинят незначителни странични ефекти като инфекция, натъртване, подуване, нежност, скованост и слаба асиметрия. Всички нежелани реакции трябва да бъдат обяснени подробно преди процедурата. Докато Вашият лекар е компетентен, всички нежелани реакции трябва да изчезнат в рамките на няколко дни. Важно е да отбележим, че тази процедура дава възможност конците да бъдат въведени по друг начин, в случай, че резултатът не допада на пациента.

Какви грижи да полагам след процедурата?

След като приключите процедурата, ще получите инструкции за последващи грижи. Те ще помогнат за облекчаване на дискомфорта и ще ви помогнат да ускорите процеса на възстановяване. През първите 24-48 часа можете да използвате компреси от лед за отоците и дискомфорта. Повечето пациенти получават леки отоци и натъртвания, но обикновено отшумяват. Времето за възстановяване обикновено е по-малко от една седмица, въпреки че усилената физическа активност трябва да се избягва между 2 и 3 седмици. Доктор Иванов препоръчва в рамките на две седмици да избягвате козметика за лице, посещенията при зъболекар, физическите упражнения и спорта. Необходимо е  две седмици след интервенцията да бъде извършен повторен преглед, за да се провери напредъка, допълнителен преглед след месец и окончателен след 3 месеца, когато с помощта на фотографията ще бъдат сравнени зоните на третиране преди и след процедурата.

Има ли болка при тази процедура?

Пациентите описват усещане за ужилване, подобно на акупунктурата. Ако е необходимо, процедурата може да се извърши с местна упойка. Също така, при желание от страна на пациента, оже да се използват и болкоуспокояващи.

Безопасна ли е процедурата?

Тредлифтингът е безопасен, когато се изпълнява от подходящо обучен и квалифициран медицински специалист по естетика и с медицински познания по анатомията и физиологията на зоните които трябва да бъдат третирани.

Видео визуализиране на механизма на действие на мезоконците